dinsdag 6 juli 2010

Behendige Tukker

Donderdag de laatste training voor de zomervakantie op ons eigen veld gehad. Nu is alles verhuist naar ons reserve veld.
De training van Tukker gaat echt de goede kant op. Voor het eerst heeft hij de 12 paaltjes zonder hulpboogjes perfect genomen ook in het parcours! Wat ben ik trots!! Hij kan nu alle hindernissen zonder hulp en we durven het nu aan om de echte wedstrijden te gaan doen. Tukker heeft veel talent, ik misschien iets minder haha, maar samen beginnen we een mooi team te worden. Gezien zijn ouders is dat talent misschien geen wonder, maar ik ben toch super trots!
26 augustus staat de eerste wedstrijd vast.....spannend. Niet dat ik er van uit ga dat we wat winnen hoor, nee, ik zal een heel gelukkig mens zijn als we goede rondes lopen zonder disq. ook al eindigen we (bijna) achteraan ;)

1 opmerking:

  1. Super Brenda..op naar de eerste wedstrijd !!!

    groet vanuit het tropisch warme Oisterwijk

    BeantwoordenVerwijderen