zaterdag 25 september 2010

KC Hardenberg

Vandaag een gezellige dag in Hardenberg gehad. KC Hardenberg vierde de opening van hun nieuwe terrein. Er waren diverse activiteiten. Demo's frisbee, flyball, jacht en nog veel meer. Ook was er een oefen wedstijd behendigheid en daar hebben we aan meegedaan. Ondanks de af en toe leeglopende regenbuien, was het een erg gezellige dag. Nog twee trainings leden van Jump For Joy waren er ook. Iris met Loebas en Silvia met Jack.
Het is prettig om op deze ontspannen wijze je hond kennis te laten maken met andere velden en toestellen (en zelf ervaringen te verzamelen). Ik ben erg tevreden over hoe we het hebben gedaan, ook al vielen we niet in de prijzen. Tukker zit boordevol energie en werklust, gewoon super.
We zijn geinterviewd door de Stentor (krant) en als het goed is staat het er maandag in. Ik ben erg nieuwsgierig hoe het er in staat. Wij waren er volgens hem eruitgepikt omdat wij een mooi koppel waren waar het plezier vanaf spatte en dat hij zag dat ik erg gek op mijn hond was. Ach waarom maakt ook niet uit, het was wel een erg leuke ervaring, je wordt immers niet elke dag door een verslaggever aangesproken.
Nu moet ik alleen nog een exemplaar zien te bemachtigen.

6 opmerkingen:

  1. Ja maar het moet wel van regio Hardenberg zijn hoor, anders staat het er denk ik niet in denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie worden BN-ers. Als je in de de krant komt en opvalt horen jullie voortaan bij de
    'sterren' !!
    Super hoor een dikke knuffel voor dit geweldig
    koppel !!

    Will

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm die krant heb mn moeder niet! hahaha. moet je edwin evers vragen die woont daar. en tuvbantie internet staat er ook wel op denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de krant! De Stentor heeft hem vandaag keurig in mijn brievenbus gestopt. Helaas geen foto, das wel jammer , maar goed ik had zelf ook niet op de foto ik de krant willen staan maar een mooie prent van Tukker was wel geweldig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen