zondag 26 december 2010

2de kerst




Vanochtend al op tijd met Tukker erop uit gegaan. Het is een voordeel om in zo'n mooi dorpje te mogen wonen, maar er is ook een nadeel. En dat is dat er altijd veel wandelaars zijn op zulke dagen. Niet dat ik mensenschuw ben hoor, maar ik wandel graag alleen en niet in colonne ;)
Het was net onder nul en dus super goede plaksneeuw. Nou struint Tuk graag door de diepe sneeuw, en dat is ook heel grappig vooral als hij weer uit de sneeuw is. Dikke sneeuwballen kleven aan zijn poten. Dat maakt hem niets uit en het lijkt zelfs wel of hij het helemaal niet leuk vindt als ik ze er tussendoor elke keer af peuter, want hup direct springt meneertje weer in de dikke sneeuw.
Heerlijke Kerst



1 opmerking:

  1. wij hebben hier om huis al het sneeuw bij elkaar geschoven. dus zijn flinke bulten door al die sneeuw. toennet dacht ik wat hoor ik toch de hele tijd buiten? boris heeft 1 van die hopen sneeuw compleet omgezet! er lag een bal van hem onder! haha was erg komsich.

    BeantwoordenVerwijderen