zondag 27 maart 2011

Rally Oh oh





Vandaag "even "naar het hoge noorden in Groningen geweest voor een trainings wedstrijd Rally O. Zoals de titel al doet vermoeden was het echt een training. We hebben 2 parcousen gelopen, ééntje binnen en ééntje buiten. De eerste was buiten en.......IK weet nu hoe een afzuigkap aan de riem loopt haha. Wat daar op het gras had gelegen??? Alle reuen hadden er last van dus, loops teefje misschien? Maakt natuurlijk ook niet uit, een hond moed goed meelopen en tja da dee die nie de eerste ronde. Hij heeft nog het Groningse zand in zijn neus volgens mij haha. Maar dit was ook de allereerste keer dat we überhaubt een rally o parcousje liepen, dus het was ook onwennig voor mij. Ondanks dat kwamen we 2 pnt te kort voor een qualificatie, toch wel jammer. De tweede ronde ging beter maar oooh domme domme ikke!!! ik maak 2 fouten bij een oefening en tja dan ben je al 20 pnt kwijt (min 70 van de 100 pnt), anders hadden we hem dik gehad! STOM STOM STOM. Helaas, maar gewoon op naar de volgende wedstrijd. Het was erg gezellig bij AHOV, erg aardige mensen daar. Wim was er ook met mama Java en zusje Lady. Die deden het super goed. In de eindscore hadden ze beide hun qualificatie en... Java 2ste plaats en Lady 1ste plaats!!! Gefeliciteerd Wim super. Ik zelf vond Java's 2de rondje (buiten) super mooi gelopen. Erg leerzame gezellige Rally was het.

6 opmerkingen:

  1. zozo, dat is netjes!
    loop hem dan buiten het loops-seizoen! hahahaha

    maarreh nu eentje in de buurt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het filmpje gezien. knap hoor. vooral na die uitval met andere hond. ik was boris kwijt geweest daar! alleen de bochtjes draaien gaan nog niet helemaal goed he? tukker gaat zelf een rondje draaien ipv om jou heen. hij maakt al wel vast de draai voor doggy dance...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, ach was zelf ook helemaal niet tevreden. Kom maar eens kijken als ik thuis train, meneer kan het heel goed maar zijn neus hé? Hoorde net wel dat Java vadaag loops is geworden, nou haar zoon had dat al geroken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja de schuld op een ander botvieren, ons Jaafke...

    Nee nee vrouwtje maakte zelf af en tot een foutje...draait linksom als het rechtsom moet en andersom...en neus op de grond....niks neus op de grond naar vrouwtje kijken potjandrie!!!

    Volgende keer heb je ervaring en zal het vast lukken...

    warme groet vanuit Oisterwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja die neus dat is erg moeilijk! boris moet zn neus met de jacht aan, en dan bij de rally-o uit is erg moeilijk voor hem, kost me ook heel wat kippenmaagjes... haha

    maar wanneer oefen je?

    ps: links rechts... vind ik ook erg moeilijk!!! hahaha moestkeer 360 graden draaien kwam op heel ander punt uit...!!! dus vaak wordt er al geroepen andere kant... hihi

    BeantwoordenVerwijderen