donderdag 3 februari 2011

ijs en ijs koud


Afgelopen weekend hebben Tukker en ik meegedaan aan onze allereerste FHN wedstijd. We zijn in de Panda naar Balkbrug gereden.

Het werd gehouden in een grote manegehal. Maar hemel wat was het daar koud!!! en een heleboel kabaal de hele dag. De dame van de speaker dacht dat we allemaal doof waren en tetterde er vrolijk op los, plus veel honden die veel herrie maakten. We zaten als sardientjes in een blikje opgepropt naast elkaar. Nee, niet echt iets waar ik goed tegen kan. Maar de kou was echt niet leuk meer.

We starten met het spel, en......dat heeft Tukker er ook van gemaakt. Niet echt veel punten gescoord, maar nu weet ik ook dat hij zo "los" kan gaan haha.

Het vast parcours ging super.........tot de laatste hindernis. Helaas ik corrigeerde te laat en Tukker sprong daardoor verkeerd. Dus een disq. De Jump leverde ons ook een disq op helaas.

Ik denk dat het grotendeels wel mijn fout was hoor. Ik had het koud koud koud, ik bibberde en alles deed me zeer, tja en dan ben je niet op je best hé?

Ach, er komen nog meer wedstijden en met iets geluk gaat het ook wel weer warmer worden.
Op naar de volgende wedstrijd.

1 opmerking:

  1. tip: http://hondenwebshop.nl/product/details/5941/product:laarzenwarmer+comfort

    hahahahaha

    en iets goedkoper:
    http://hondenwebshop.nl/product/details/5932/product:warmte+zolen+-+zooltjes

    en dan mag je het aar niet meer op geven...!!! hihi

    maar ach als je plezier hebt gehad is toch goed? al wat gehoord over de 27e wanneer tukker zus/mams moeten starten?

    BeantwoordenVerwijderen