zondag 13 februari 2011

Op de achterbank


Tukker heeft het beter gekregen als hij mee gaat in de Panda. Hij ging altijd in de kattebak, waar niets mis mee was hoor, maar hij mag nu op de achterbank. Ik heb een heel mooie hondendeken gekocht, die Tukker de hele achterbank ruimte geeft, en mijn Panda toch mooi schoon blijft.

In de zomer als het erg warm is, kan hij nu ook volop van de airco profiteren. Achterin had hij er toch minder voordeel van.

De deken is van een super goede kwaliteit en waterdicht. Bobendien kan hij nu niet tussen de stoel en de bank schieten. Maar bovenal is het ook veel gezelliger om hem dicht bij me te hebben tijdens het rijden. Er moet alleen nog een lekker vetbedje bij in en dan is de 1ste klasse Tukker auto plaats comleet.

3 opmerkingen:

  1. Als ik het zo lees zou ik zelf lekker op de achterbank gaan liggen en Tukker achter het stuur plaatsen !!

    groet van Will en Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig gaaf ding zeg.
    kan hij na het zwemmen van het zomer mooi op uitrusten.
    wij zoeken nog een oplossing voor Roof bij oma in de auto (zo'n deken kan niet want daar heeftze de kinderstoeltjes).
    het zal wel een soort van rek worden.
    en wederom....gave foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit was zeker de eerste keer toen hij erop lag?

    die van mij ziet er inmiddels wel zanderiger uit. moet wel zeggen die van jou is denk ik wel beter kwaliteit dan die van mij van de blokker van paar eurie. maar die doet ook zijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen